×
Поиск по сайту


Які задачі вирішує CRM у ветеринарному бізнесі?

1
квітня
2024
Семеренко Ольга Ярославівна3900Комп'ютери, гаджети та інтернет / /

Які задачі вирішує CRM у ветеринарному бізнесі

Якість обслуговування клієнтів дуже важливу роль у сфері послуг, оскільки більшість користувачів схильні обирати заклади з вищим рівнем сервісу, навіть якщо це передбачає вищу вартість обслуговування. Це правило актуальне і для ветеринарної галузі, де якість обслуговування та увага до потреб клієнтів мають вирішальне значення. Ветеринарія – це складний бізнес, спрямований на лікування тварин, де всі рішення приймають їх власники.

Облікові системи в таких медичних закладах повинні повноцінно враховувати інформацію про тварин та їх хазяїв, забезпечуючи одночасний доступ до даних про всіх домашніх улюбленців одного власника, що має особливе значення для реалізації маркетингових стратегій бізнесу. Тому застосування спеціальної програми для ветеринарних клінік та аптек може суттєво спростити управління клієнтською базою, покращити якість обслуговування та збільшити лояльність клієнтів.

Які задачі вирішує CRM у ветеринарному бізнесі – 2

Які ще задачі може вирішити система налаштування процесів роботи ветклініки?

Важливо використовувати ПЗ, спеціально розроблені для потреб ветеринарної практики. Профільна система для ветклініки повинна пропонувати саме комплексний підхід до управління, автоматизуючи процеси, які можуть бути виконані програмою без втручання співробітника. Завдяки такій системі можлива автоматизація вет-клініки, що будується на вирішенні безлічі задач:

  • Запис на прийом пацієнтів з автоматичним розрахунком робочого часу лікаря, що уникає потреби в паперових списках, чергах і дозволяє бронювати час через систему, яка синхронізується з календарями інших співробітників.
  • Створення єдиної клієнтської бази для всього ветзакладу, де відображаються всі необхідні дані про пацієнта та його власника: контакти, історія візитів, лікування, лабораторні дослідження, покупки медпрепаратів.
  • Автоматичний підрахунок та статистика дозволяють визначати найпопулярніших лікарів, найзатребуваніші медикаменти, аналізувати залишки на складі для ефективного управління запасами та потребами попиту.
  • Реалізація маркетингових стратегій шляхом кластеризації пацієнтів, підключення IP-телефонії та можливості відстежувати всі етапи воронки продаж.

Які задачі вирішує CRM у ветеринарному бізнесі – 3

Як автоматизація процесів ветеринарної клініки відображається на внутрішніх процесах управління?

Це зручний інструмент для оптимізації штату співробітників та підрахунку робочого часу через електронний табель, де кожен співробітник фіксує тип діяльності та робочий час, а ПЗ виконує автоматичний підрахунок зарплати. Наприклад, ветеринарна програма ENOTE дозволяє зазначати години переробки, виїзди до пацієнтів, нічні зміни, при цьому для одного і того ж фахівця діє різна тарифікація в залежності від виду діяльності – прийом пацієнта або операція.

Автоматизація вет-клініки включає також електронний документообіг та можливість автоматичної генерації потрібних довідок для друку, спрощуючи адміністративні процеси. Фінансовий контроль і планування стають простішими завдяки інструментам для автоматичної генерації первинної аналітики у вигляді діаграм та графіків. Це дозволяє ефективно управляти бюджетом клініки, виявляти можливі точки зростання та оптимізувати витрати.

Завдяки профільним програмам для ветеринарних клінік та аптек, керівник має змогу в повному обсязі контролювати усі бізнес-процеси без необхідності фізичної присутності у клініці. Це означає, що всі операційні, адміністративні та фінансові процеси можуть бути повноцінно моніторинговані та кориговані в режимі реального часу.



Оставьте комментарий!

Комментарий будет опубликован после проверки

Вы можете войти под своим логином или зарегистрироваться на сайте.