×
Поиск по сайту


Сезонний бізнес з продажу глінтвейну: що потрібно для початку

29
серпня
2023
Годунок Дмитро Федорович6120Навчання, освіта та саморозвиток

Сезонний бізнес з продажу глінтвейну – що потрібно для початку

Глінтвейн – це хітовий напій осені та зими. Якщо раніше новорічний феєрверк сигналізував про закінчення його сезону, то зараз люди навіть п'ють глінтвейн під час карнавалів, концертів і фестивалів. Адже ковток цього гарячого напою завжди ідеальний для зігрівання до холоду. Бізнес із продажу глінтвейну може спеціалізуватися на традиційному продукті або пожвавлювати ринок напоїв сучасними та модними інноваціями.

Як з'явилася ідея продажу глінтвейну

Glühwein, що в перекладі з німецької означає «гаряче вино», – один із найінноваційніших гарячих напоїв, що за останні 50 років зробив неймовірну кар'єру. Його прототип готувати ще у Стародавньому Римі, однак без підігріву.

Основою для напою служив будь-який сорт вина, навіть найпростіший і найдешевший. Його збагачували різноманітними ароматними спеціями, запашними травами, шматочками соковитих фруктів.

Лише у Середньовіччі жителі Європейських країн почали підігрівати цей оригінальний напій. Гарячий напій дебютував у споживчому сегменті Німеччини як розфасований продукт на традиційних різдвяних ярмарках у 1950-х роках і швидко став бестселером. Починаючи з 1960-х років, винахідливі винні майстри кількох імпортерів вина в Баварії розробили рецепти готового глінтвейну із червоного вина, цитрусових, цукрового піску та традиційних спецій, таких як кориця, гвоздика чи кардамон.

Ідея швидко поширилася, і глінтвейн став хітом продуктових торговців у всьому світі. Сьогодні експерти оцінюють продажі глінтвейну лише в Німеччині приблизно в 80 мільйонів літрів, більша частина яких випивається у різдвяні тижні.

У Парижі, Лондоні, Нью-Йорку та Амстердамі різдвяні ярмарки процвітають із середини листопада до кінця року. Мільйони одиниць продаються лише за кілька тижнів.

Тож, не дивно, що галузь запускає одну інновацію за іншою. Глінтвейн пройшов довгий шлях від свого коріння як просте червоне вино з великою кількістю цукру до напою з будь-яким ароматизатором, приправленого гранатом, яблуком, корицею, чорницею або вишнею. Споживачі також можуть вибрати веганський безалкогольний глінтвейн і або з додаванням рому або амаретто.

Із чого почати продаж глінтвейну

Існує безліч рецептів і способів його приготування, тому назвати єдиний правильний стандарт практично неможливо. У залежності від додаткових інгредієнтів, глінтвейн має бадьорий, тонізуючий або розслаблюючий та заспокійливий ефект.

Основою для більшості цих гарячих напоїв залишається червоне чи біле вино, яке має темний колір та містить від 10 до 11% алкоголю, а також різні види соків. Найпопулярнішим вважається вишневий сік, бо він якнайточніше передає справжні смакові нотки спецій, ягід і шматочків фруктів. Є варіації з додаванням:

  • бренді;
  • коньяку;
  • рому;
  • портвейну;
  • хересу.

За сортом вина глінтвейн поділяють на білий і червоний, сухий або напівсухий. У якості ароматного та смачного підсолоджувача можна використовувати натуральний мед або цукрозамінник.

Спеції бажано використовувати в цілісному вигляді, тому що мелені добавки зроблять напій каламутним і його неможливо буде процідити. Це палички кориці, гвоздика, м'ята, ваніль, мускат, аніс, бадьян, імбир, кардамон, шафран, лаванда, коріандр, лавровий лист, горошки червоного, чорного та білого перцю.

Насиченості, багатого аромату та різноманітності смаку досягають завдяки додаванню ягід та фруктів, таких як:

  • апельсини;
  • лимони;
  • мандарини;
  • вишні;
  • полуниці;
  • малину;
  • яблука;
  • ананаси;
  • персики;
  • смородина;
  • чорниці.

Повноцінною альтернативою свіжим фруктам можуть бути сушені родзинки, курага, чорнослив, інжир, фініки. Під час розігріву напою вони встигають відкрити власний витончений смак.

Сезонний бізнес з продажу глінтвейну – що потрібно для початку – 2

Особливості приготування глінтвейну

Вино розігрівають до температури 70-80 °С. Для цього можна використовувати спеціальне обладнання для глінтвейну або велику кастрюлю чи казанок.

Головне правило у приготуванні глінтвейну – не переборщити з інгредієнтами, тому оптимальною кількістю вважають 5 різних компонентів. У цьому напої неодмінно повинен бути присутнім домінуючий смак і аромат для отримання максимального задоволення.

Відвар фруктів і спецій можна робити окремо. Їх потрібно вимити, нарізати невеликими шматочками або часточками, залити окропом і покласти в харчові термоконтейнери. Накрити кришкою та настоювати не менше ніж 15 хв.

У разі додавання у вино інших алкогольних напоїв, увесь цей мікс необхідно поставити на мінімальний вогонь і розігріти до появи пари. Далі додати спеції та шматочки свіжих фруктів або приготований настій фруктів та спецій. Потім усе добре розмішати і залишити на кілька хвилин. Трохи остиглий напій можна підсолодити.

Перед подачею глінтвейн треба процідити, щоб позбутися осаду. Якщо в ньому є часточки апельсина, мандарину чи лимона, то вони можуть стати оригінальною декоративною прикрасою. З такою ж метою можна помістити в склянку паличку кориці, кілька свіжих ягід, зірку бадьяна або листочки інших спецій.

Із якими стравами подають глінтвейн?

Для збільшення середнього чеку можна запропонувати покупцям такі закуски:

  • вафлі, солоні крекери, галети та інше печиво;
  • різні сорти сиру;
  • м'ясну чи овочеву випічку;
  • смажену на грилі рибу;
  • фрукти;
  • пончики;
  • горіхи.

Тож, окрім одноразових стаканчиків, потрібно потурбуватися про тарілки, виделки, ножі та серветки.

Експериментуйте та знаходите ідеальне поєднання вина, фруктів, спецій і закусок – і від покупців-поціновувачів глінтвейну не буде відбою.



Оставьте комментарий!

Комментарий будет опубликован после проверки

Вы можете войти под своим логином или зарегистрироваться на сайте.