Переїзд офісу на нове місце — це завжди велика логістична операція. Потрібно грамотно спланувати процес, залучити кваліфікованих виконавців і врахувати безліч нюансів. І, звичайно, правильно визначити бюджет заходу.
У цій статті ми детально розберемо, від чого залежить ціна офісного переїзду, а також розглянемо основні складові вартості даної послуги.
Фактори, що впливають на вартість переїзду офісу
- Обсяг майна, що перевозиться. При розрахунку вартості потрібно максимально точно оцінити кількість меблів, оргтехніки, документації та іншого інвентарю, який потрібно перевезти. Від цього безпосередньо залежить потреба в транспорті, вантажниках і часі на завантаження-розвантаження.
- Поверх і наявність ліфта. Важливо врахувати, на якому поверсі розташовані поточний і новий офіс і чи є в будівлях вантажні або пасажирські ліфти. Підйом вантажу по сходах значно збільшує трудовитрати та час, особливо якщо мова йде про висотні будівлі.
- Демонтаж і монтаж меблів. Розбирання стелажів і шаф та їх повторне складання ускладнює процес переїзду і збільшує вартість. Потрібні відповідні інструменти та більш кваліфіковані фахівці.
До речі, при розрахунку можна використовувати зручний калькулятор вартості офісного переїзду — приклад можна побачити на сайті Inka Trans.
Як заощадити на офісному переїзді?
Дотримуючись цих рекомендацій, можна заощадити від 10 до 30% бюджету на офісний переїзд без втрати якості:
- Заздалегідь проведіть повну інвентаризацію всього майна та обладнання. Складіть максимально детальний опис усього, що потрібно перевезти — кількість меблів, оргтехніки, документів і дрібних предметів. Вкажіть габарити та особливості кожної речі. Це дозволить розрахувати точний обсяг вантажу та кількість необхідних машин і людей.
- Вивчіть пропозиції від різних компаній. Порівняйте тарифи на сайтах декількох перевізників і виберіть найкращий варіант за співвідношенням ціни та якості. Якщо меблів в офісі не багато, дешевше обійдуться послуги звичайного вантажного таксі, а не спеціалізованого перевізника ― https://www.inka-trans.ua/vantazhne-taksi-kyiv/.
- Відмовтеся від непотрібних речей і проведіть списання. Проаналізуйте, які речі, документи та обладнання дійсно потрібні в новому офісі, а від чого можна відмовитися. Будь-яке скорочення обсягів безпосередньо знизить ціну офісного переїзду.
- Заплануйте переїзд на будній день і не в години пік. Це дозволить уникнути заторів, прискорить завантаження-розвантаження і скоротить витрати на оплату праці вантажників.



